تور هند

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور هند

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های کیش

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیش است. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش بسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش مهر 94 قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران تور کیش مهر 94 و مهمانان عزیز هتل آنا کیش در شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهای کیش و...

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور کیش پاییز 94 می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور کیش پاییز 94 شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

 

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش آبان 94 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش ,

هتل های مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی یکی از هتل های 5 ستاره مالزی محسوب می شود و در منطقه پتالینگ جایا ، در بهترین نقطه از شهر کوالالامپور ، واقع  شده است، از نظر مکانی این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مراکز توریستی و تجاری شهر نزدیک می باشد. همچنین این هتل به علت دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی امتیاز ویژه ای نسبت به دیگر هتل ها در نظر مسافران تورمالزی دارد. هتل وان ورلد شامل 438 اتاق می باشد تمامی اتاق ها تمیز و راحت می باشند و از طراحی لوکس بهره برده اند. کلیه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره  و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و ... می باشند این هتل همچنین اتاق هایی ویژه معلولین اختصاص داده است و دارای سوئیت مدرن ویژه تازه عروس و ماه عسل است .

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 35 دقیقه پیاده روی می باشد و تا بندر اوتانا و زمین گلف کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد . هتل وان ورلد دارای ساختمانی مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی می باشد این هتل با ارائه بهترین امکانات و رفتار بسیار گرم و خوب پرسنل ، گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی مهر 94 گشته است.

 از امکانات هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، حمام ترکی و بخار، باشگاه ورزشی پیشرفته، زمین تنیس و زمین گلف، بولینگ ،خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، محل مخصوص کشیدن سیگار، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن آرایشگاه، ترانسفر رایگان، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری، کافی شاپ، بار، صبحانه بوفه و پنج رستوران شیک که انوع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو می کند، اشاره نمود.

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی آبان 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور مالزی پاییز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 

 

 

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق شیک و تمیز می باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافی ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی ,

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم پاییز 94 علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم ,

مراکز خرید قشم

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم مهر 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم مهر 94 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم ,

رستوران های ایرانی دبی

رستوران تهران دبی

 

تور دبی رستوران تهران

رستوران تهران دبی سه شعبه در این کشور کوچک دارد که گفته می شود هر سه آن ها در یک زمان افتتاح شده است. یکی از شعب رستوران تهران دبی در خیابان ساحل جمیرا واقع شده است و انواع غذاهای لذیذ ایزانی را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران تهران

این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد باز است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور دبی مهر 94  که می خواهند غذای ایرانی نوش جان کنند، می باشد. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی اعم از پیش غذا , غذای اصلی , انواع دسرها و سالادها , نوشیدنی ها و... سرو می شود که دارای طعمی بی نظیر می باشند.

تور دبی رستوران تهران

 

تور دبی رستوران تهران

آنچه که این رستوران را منحصر به فرد کرده است دکوراسیون زیبا و مدرن آن و به همراه داشتن کارکنانی خبره و خدمت رسان می باشد که با برخوردی متناسب از مهمانان خود پذیرایی می کنند. گردشگران تور دبی مهر 94  در این رستوران می توانند تمام غذاهای لذیذ ایرانی مورد نظر خود را نوش جان کنند و از محیط آرامش بخش آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی رستوران تهران

 

 

 

رستوران حاتم دبی

تور دبی رستورن ایرانی حاتم

رستوران حاتم دبی از رستوران های ایرانی منطقه سیتی سنتر دیره می باشد که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است و روزانه غذاهای بسیار لذیذی را با مواد غذایی عالی و سالم برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

این رستوران دارای چند شعبه می باشد و قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است. گردشگران تور دبی پاییز 94 در این رستوران می توانند هر غذای ایرانی که باب میلشان است را سفارش دهند تا با طعم و طبخی بی نظیر آن را نوش جان کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

 

 

 

رستوران ایرانی نسیرین دبی

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

رستوران ایرانی نسرین دبی بین دو هتل شرایتون و مارکوپلو در خیابان مطینه واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرای را مهمانان خود سرو می کند و مسافران تور دبی آبان 94  در این رستوران می توانند لحظات خوشی را با نوش جان کردن غذاهای خوش مزه ایرانی سپری کنند. این رستوران برای جلب رضایت مشتریان خود از مواد غذایی تازه استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این رستوران داشتن کارکنانی مجرب و حرفه ای می باشد که با برخوردی مناسب از مسافران و گردشگران تور دبی آبان 94  که رستوران نسرین را برای میل کردن غذا انتخاب کرده اند استقبال می کنند. این رستوران ایرانی از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان خود هستند.

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

 

 

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,