تور هند

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور هند

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

چشمه سبز در مشهد


چشمه سبز از جاذبه های طبیعی مشهد در حدود 20 کیلومتری روستای بزرگ گلمکان مشهد و در راه مشهد به قوچان در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود قرار دارد. این چشمه با طول و عرض بسیار زیاد و آب فراوان از قدیم زیبا و بحث انگیز بوده است. این چشمه که در اطراف به وسیله دیواره های کوهستانی احاطه شده است ‌دریاچه ای را تشکیل می دهد که یکی از چشمه های متعدد این محل به نام چشمه اشتها معروف است . اهمیت چشمه سبز برای مسافران تور مشهد در هوای مناسب و آب مطلوب آن است .

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد تعطیلات فروردین 96

نرخ ویژه تور مشهد

 

هتل سلام مشهد


هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خیابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

تور مشهد نوروز 96

تخفیف تور مشهد

تور ارزان مشهد

 

هتل سلام مشهد

هتل طرقبه مشهد


 

 

 

هتل بزرگ طرقبه که از هتل های چهار ستاره مشهد است در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی تور مشهد و خارجی احداث شده است.این هتل به مساحت 31000 متر مربع و 25000 متر زیر بنا و 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس، کانکت دو تخت مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایش و گرمایش می باشد و مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب یکی ازهتل های 4 ستاره مشهد است و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل می باشد. همچنین سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت 2000 نفر می باشد. جهت رفاه حال مهمانان تور مشهد سرویس گشت درون شهری با خودرو و راننده در اختیار دیده شده است.هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد و آدرس هتل طرقبه مشهد انتهای بلوار وکیل اباد است .

 تور مشهد تعطیلات اسفند 95

تور مشهد تعطیلات زمستان 95

نرخ ویژه تور مشهد

 

هتل پردیس مشهد


هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

تور مشهد 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

شهر بازی ویالند استانبول


 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول نوروز 96  را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را چند برابر کرده است.

تور استانبول فروردین 96

ارزانترین تور استانبول

تور استانبول تعطیلات عید 96

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول