تور هند

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور هند

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل ستاره کیش


هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره, ستاره کیش رو بروی هتل داریوش کیش می باشد و از هتل های ساحلی کیش به شمار می رود که آماده پذیرایی از علاقه مندان تور کیش به هتل های ساحلی می باشد. اگر به هتل های ساحلی علاقه دارید و می خواهید سفری پر از خاطره را تجربه کنید با تور کیش همراه شوید تا امکان اقامت در این هتل برای شما مهمانان تور کیش فراهم می شود.

قلعه وحشت کیش


قلعه وحشت کیش

یکی ار هیجانی ترین تفریحاتی که به تازگی در کیش افتتاح شده است قلعه وحشت کیش است. بر طبق نظرات مهمانان تور کیشکه به این قلعه رفتند و ترس و هیجان را تجربه کرده اند این قلعه وحشت نسبت به قلعه وحشت های دیگر جذاب تر و مورد تائید تر بوده است. البته زیاد هم جالب نیست که ما تمامی اتفاقاتی که در قلعه وحشت رخ می دهد را برای شما مسافران تور کیش بازگو کنیم زیرا که هیجانش را از دست می دهد. اما ابتدا که وارد می شوید با یک مکان کاملا تاریک و ترسناک مواجه می شوید که همین باعث می شود بسیاری از گردشگران تور کیش از بازدید از این مکان انصراف دهند, پس از ورود به قلعه فردی به عنوان لیدر به همراه شما می آید که توصیه می شود به حرف هایش گوش کنید, بعد از توضیحات لیدر و رد کردن مسیر ورود افرادی با اره برقی به دنبال شما می افتند که شما باید سعی کنید تا مسیر خروجی را پیدا کنید و از دستشان رها شوید, با دقت مسیر خروج را پیدا کنید زیرا اگر اشتباه بروید نجات پیدا کردنتان کار آسانی نیست. در این قلعه از شما عکس هم گرفته می شود که به خواسته خودتان از تعداد عکس هایی که خوشتان آمده را می توانید دریافت کنید. 

قیمت قلعه وحشت نسبت به دیگر تفریحات در کیش مناسب تر است به همین دلیل تمامی گردشگران تور کیش این تفریح را انتخاب می کنند و صف های طولانی دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید و از این تفریح پر از هیجان بازدید کنید و سفر خود را پر از خاطره کنید.

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

هتل دیدار کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش در منطقه بومی و محلی جزیره کیش به نام صفین بنا شده است و به مسجد جامع کیش نیز نزدیک است و آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره کیش دور است اما دلیل مهمی که باعث انتخاب این هتل توسط گردشگران تور کیش می باشد نزدیکی آن به اسکله تفریحی میرمهنا و همچنین ساحل است. هتل دیدار هتلی وابسته به مخابرات است که به تازگی به بهترین نحو بازسازی شده است. هتل دیدار سرویس هایی را برای رفت و آمد آسان مهمانان تور کیشبه مرکز جزیره و خرید کردن و تفریح در نظر گرفته است. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود.

آدرس هتل دیدار کیش: جزیره کیش, صفین, بلوار نیایش, هتل یک ستاره دیدار.

هتل دیدار کیش

 اتاق هتل دیدار کیش

رستوران هتل دیدار کیش

موزه ملی گوآ هند


موزه ملی گوآ هند

این موزه که در پانجیم قرار گرفته توسط رییس جمهور وقت هندوستان در سال 1996 افتتاح شد. آثار این موزه تا پیش از این تاریخ, در آرشیو گوآ و در دپارتمان آثار باستانی موزه هند نگهداری می شد این موزه دارای 14 گالری بوده که نزدیک به هشت هزار در معرض دید گذاشته و شامل مجسمه های سنگی, آثار چوبی, کنده کاری ها, آثاری از برنز نقاشی های دوران مختلف, نسخ خطی, آثار باستانی و سکه های متفاوت می شود. علاقه مندان به آثار باستانی می توانند با تور هند همراه شوند و با رفتن به موزه ملی گوآ از سفر خود با تور هند لذت ببرند.

موزه ملی گوآ هند

موزه ملی گوآ هند

معبد میناکشی هند


معبد میناکشی هند

معبد میناکشی هند در ایالت “تامیل نادو” جنوب هند قرار دارد و هر روزه پذیرای 15 هزار بازدید کننده تور هند است. این معبد یکی از هزاران عجایب هندوستان است که معماری این معبد به صورتی است  که شاید فقط باید آن را در هند دید و از این سرزمین انتظار داشت و نه جای دیگر. برج های این معبد از 33 هزار مجسمه سنگی شامل مجسمه خدایان هندوها، شیاطین و حیوانات ساخته شده و به صورت رنگین کمانی رنگ شده اند و هر از 12 سال مجسمه ها رنگ آمیزی و مرمت می شوند و بلند ترین برج این معبد 51 متر است.

ساخت این مجموعه به قرن 6 بازمی گردد و در قرن های 16 تا 18 مجسمه های اصلی در برجها به کار رفتند اما رنگ آمیزی با رنگهای روشن برای برگزاری فستیوال های مختلف اخیرا انجام شده است. تعداد بازدیدکنندگان از این بنا بین 15 تا 25 هزار نفر متغیر است از ازدواج و دعا برای سلامتی و ثروت تا غذا دادن به فقیران, خوابیدن و یادگرفتن, کارهایی هستند که در این معبد انجام می شود. فضای داخل برجها نیز به مانند نماهای بیرونی ،با مجسمه های بزرگی تزیین شده اند. با انتخاب تور هند برای سفر به این کشور پر از جاذبه امکان بازدید از این معابد برای شما مسافران تور هند فراهم می شود.

معبد میناکشی هند

معبد میناکشی هند